سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : alonboy

http://www.up98.org/upload/server1/02/i/3o2mj4cfn3u9np72mz7s.gif



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : alonboy

دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.



ادامه مطلب ...


دانلود بازی فوتبال منچسترسیتی و منچستر یونایتد-ManchesterUnited vs ManchesterCity

|   مسابقه فوتبال جام باشگاه های منچسترسیتی و منچستر یونایتد 30.4.2012 با کیفیت HD |

|  خلاصه بازی + گل بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p  |

سيتي با برد يک بر صفر مقابل يونايتد در فاصله تنها دو هفته مانده به پايان اين فصل ليگ برتر به صدر جدول رسيد و اکنون با پيروزي در دو ديدار پيش رو با نتايجي مشابه منچستريونايتد مي‌تواند فاتح ليگ برتر شود.مردان روبرتو مانچيني در اين ديدار نمايش فوق‌العاده‌اي داشتند و هم بارها حمله کردند و هم مانع شکل‌گيري حملات يونايتد شدند
سيتي تا دقيقه 15 نتوانست حمله‌اي جدي داشته باشد و در اين دقيقه بود که سانتر کارلوس تبس را فيل جونز از مقابل دروازه يونايتد برگرداند. البته خود جونز در حرکت منتهي به اين موقعيت آفسايد را پر کرده بود.
اندکي بعد سرخيو آگوئرو از فاصله‌اي نزديک توپ را به بيرون زد. پس از او هم پابلو سابالتا موقعيتي خوب داشت که توپ را با پاي چپ زد و فرصت را از دست داد. اگر او توپ را رها مي‌کرد آگوئرو موقعيت بسيار بهتري داشت.

برای خواندن ادامه گزارش و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : alonboy

http://www.up98.org/upload/server1/02/i/p87se4g64oxufs0fymj.gif



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام DayNight Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

DayNight SCR اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Day Night Screensaver



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : alonboy

 

کدام ستاره پیروز می‌شود؟
جدال نفس‌گیر رونالدو و مسی برای کفش طلای اروپا

مهاجمان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا رقابت سخت و نفس‌گیری را برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا و کفش طلای اروپا دارند.

  هفته سی‌و‌ششم لالیگا در شرایطی با پیروزی رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید که جدال برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا به اوج هیجان خود رسیده است.

پس از مشخص‌شدن قهرمانی رئال (بارسا برای فتح لالیگا نیاز به معجزه دارد) نگاه اکثر هواداران فوتبال به ساق‌‌ پای کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسا است.

کریس که با گلزنی در ال‌کلاسیکوی هفته گذشته موفق شده بود یک گام به سوی رسیدن به کفش طلا نزدیک شود با گلی که روز گذشته مقابل سویا به ثمر رساند بیش از پیش به کسب این عنوان امیدوار شد؛ اما 2 گل لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل والکانو تعداد گل‌های این مهاجم آرژانتینی را به عدد 43 رساند تا تعداد گل‌های مهاجم بارسا با رونالدو مساوی شود و جدال آن‌ها برای کسب عنوان ال‌پی چی چی به روزهای آخر لالیگا کشیده شود.

رونالدو در این فصل از 43 گل‌زده خود، 11 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و در 12 دیدار زننده گل اول رئال مادرید بوده است.

در مقابل لیونل مسی تنها 6 گل را از روی نقطه پنالتی زده است و در 9 دیدار زننده گل اول بارسلونا بوده است.

با توجه به امتیاز لیگ اسپانیا و فاصله زیاد مهاجمان دو تیم رئال و بارسا از سایر مهاجمان اروپایی، به نظر می‌رسد بازیکنی که عنوان ال پی‌چی چی در لالیگا را بدست آورد، کفش طلایی اروپا را نیز کسب خواهد کرد.

 

 



Ultimate Rally Championship – تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : alonboy

    امروز تصویری روی اینترنت قرار گرفت که نشان از آن دارد نسخه‌ی بعدی Call Of Duty با عنوان Black Ops 2 در 13 نوامبر منتشر خواهد شد. در حال حاظر Activision خبری مبنی بر معرفی این عنوان منتشر نکرده، اما در تصویر تعدادی کارت که برای رویداد اول مــی این شرکت تدارک دیده شده صحت این موضوع را به طور کامل نمایان ساخته است. این کارت‌ها برای خرده فروش‌ها ارسال شده و روی آن‌ها ذکر شده ممکن است تاریخ انتشار بازی تغییر کند.
چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی جدیدی از عنوان Black Ops شنیده می‌شود و با توجه به پیشینه‌ی Activision، تایید شدن این موضوع دور از ذهن نبود.



درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 804
بازدید کل : 535043
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ