سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : alonboy

http://www.up98.org/upload/server1/02/i/p87se4g64oxufs0fymj.gif



یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : alonboy

    امروز تصویری روی اینترنت قرار گرفت که نشان از آن دارد نسخه‌ی بعدی Call Of Duty با عنوان Black Ops 2 در 13 نوامبر منتشر خواهد شد. در حال حاظر Activision خبری مبنی بر معرفی این عنوان منتشر نکرده، اما در تصویر تعدادی کارت که برای رویداد اول مــی این شرکت تدارک دیده شده صحت این موضوع را به طور کامل نمایان ساخته است. این کارت‌ها برای خرده فروش‌ها ارسال شده و روی آن‌ها ذکر شده ممکن است تاریخ انتشار بازی تغییر کند.
چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی جدیدی از عنوان Black Ops شنیده می‌شود و با توجه به پیشینه‌ی Activision، تایید شدن این موضوع دور از ذهن نبود.



دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : alonboy

 

http://www.latesttechblog.com/wp-content/uploads/2012/01/xbox-720-and-ps4-2.jpg

با نزدیک شدن به پایان عمر کنسول های نسل حاضر، شایعات در رابطه با کنسول های نسل بعد هر روز بیشتر از گذشته می شود. بعد از شایعاتی که اخیرا در رابطه با کنسول بعدی مایکروسافت منتشر شد، اکنون نوبت به Sony و کنسول نسل بعد این شرکت، PlayStation 4، رسیده است.
 
عصر امروز خبری در سایت Kotaku منتشر شد که طی آن جزئیات و ویژگی هایی برای کنسول نسل بعد سونی پیش بینی شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
 
اسم رمز Orbis. طبق خبر اعلام شده، پیش بینی شده کنسول نسل بعد Sony اسم رمز Orbis را دارا باشد .Orbis در حقیقت به معنای ساختاری چرخ گونه یا دایره است که با مشابه سازی آن با اسم رمز کنسول Vita، معنای "چرخه ی زندگی"(Circle of Life) برای آن تصور شده است.  به علاوه، گفته شده Sony برنامه ریزی های خود را برای عرضه کنسول نسل بعد خود در تعطیلات سال 2013 انجام داده است.
 
در بحث پشتیبانی از برنامه های کنسول های قبلی، کنسول نسل بعد Sony از عناوین PlayStation 3 پشتیبانی نخواهد کرد و باالطبع با آن ها سازگاری نخواهد داشت.
 
در بحث سخت افزاری به این مورد اشاره شده که کنسول بعدی PS، از AMD x64 در قالب پردازنده مرکزی و از یکی از GPU های AMD Southern Islands برای پردازش گرافیکی تصاویر بهره خواهد برد. گفتنی است این GPU ها توانایی پردازی تصاویر با رزولوشن هایی فراتر از 2160 ×  4096 را دارا می باشند. ضمن اینکه گفته شده این مجموعه سخت افزاری این امکان را به ما داده که بازی ها را در حالت سه بعدی و با کیفیت 1080P انجام دهیم. این در حالیست که قابلیت 3D در PS3 حداکثر با کیفیت 720P در دسترس می باشد.
 
دستگاه، سیستمی را تحت عنوان anti-used games measure داراست که تصور می شود توانایی انجام بازی را به دو صورت در اختیار کاربر قرار دهد : یکی خرید بازی ها که به صورت دیسک Blu-ray عرضه می شوند و دیگری دانلود این عناوین از PlayStation Network . در حالت اول، گفته شده بعد از خرید بازی، حتما نیاز است که به PSN متصل شوید تا بازی بر روی account شما اصطلاحا "قفل" شود. بعد از این مرحله می توانید به انجام بازی پرداخته و یا آن را در account خود ذخیره کنید. البته طبق ادعای سایت مذکور، چنانچه دیسک بازی قبلا نیز در دستگاهی دیگر استفاده شده باشد، بازی برای مدتی محدود و به صورت Trial اجرا خواهد شد و برای نامحدود کردن آن، ضمن اتصال به PSN، باید مبلغی را نیز بپردازید.
 
 
باید منتظر ماند و دید، واکنش Sony نسبت به شایعه اعلام شده چگونه خواهد بود.



دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : alonboy

http://www.free-games.net/angry-birds-game.png

 
    Rovio اعلام نمود که آخرین نسخه از سری محبوب Angry Birds، با گذشت 3 روز از عرضه، مرز 10 میلیون بار دانلود را رد نموده است.این خبر اخیرا و در توییتی که این شرکت ارسال نمود، اعلام شد.متن توییت بدین گونه است:"Angry Birds در کمتر از سه روز، 10 میلیون بار دانلود شده است.ممنون از طرفدارانمان.گوش به زنگ خبرهای بیشتر بمانید."
این عنوان هفته ی گذشته برای iOS, Android, PC , MAC  عرضه شد.همچنین نسخه ی Windows Mobile با اندکی تاخیر نسبت به دیگر پلتفرمها، به زودی عرضه خواهد شد. 
 

 



شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 22:20 ::  نويسنده : alonboy

 

http://www.nabodgar.com/wp-content/uploads/2011/03/max-payne-3_9545.jpg

دانلود ادامه مطلب



 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : alonboy

http://ts2.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=4511472816096665&id=f6bd660d2ffd961069ca0d17f54c7e56  به نقل از روزنامه The Sun، تروریست ها از عنوان Call of Duty برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.
 
به گزارش سایت MCV، صبح امروز، روزنامه ی The Sunخبری را در صفحه ی اول خود منتشر کرده است که اعلام کرده تروریست ها برای آماده سازی حملات بعدی خود از عنوان Call of Duty استفاده کرده و از آن الگو برداری می کنند. علاوه بر Call of Duty، به عنوان Halo و Medal of Honor نیز اشاره شده است.
 
بخش های دیگری از این متن در پایین آورده شده است:
 
"تروریست ها از کنترل تلفن های همراه، پست های الکترونیکی و پیام های آنلاین، اطلاع دارند، بنابراین از عناوین Xbox و PlayStation برای حفظ اسرار نقشه های خود استفاده خواهند کرد. بازیکنان می توانند ضمن پیوستن به گروه ها، به رقابت با یکدیگر بپردازند. به علاوه، این امکان را دارند که به طور خصوصی با یکدیگر مکالمه داشته باشند. نخستین بار که کاربران به محیط "lobby" وارد شوند، خرابکاران به طور محفوظ با شرکای خود در همان محیط مکالمه می کنند و اهداف خود را دنبال خواهند کرد."
"این افراد به بازی های گروهی و بازی های اینترنتی پرداخته و نقشه های خرابکارانه ی خود را مطرح کرده و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. البته کاربران محتاط و آگاه، از این موضوع آگاهی دارند، اما این خبر برای میلیون ها کاربری که علاقمند به اینگونه بازی ها هستند، شوکه کننده است."
 
مسلما، این آخرین خبر در مورد خرابکاری از طریق بازی های رایانه ای نخواهد بود، بنابراین ،آنچه شایسته ی توجه است، احتیاط و آگاهی بیشتر شما کاربران می باشد.
 



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 22:38 ::  نويسنده : alonboy
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : alonboy
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : alonboy

MW3 پرفروش ترین بازی در ماه فبریه

بر اساس آمار منتشر شده از سوی NPD، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در ماه فبریه پرفروش ترین بازی در آمریکا بوده است. همچنین بازی های Final Fantasy XIII-2 و UFC Undisputed 3 نیز از جمله پرفروش ترین بازی های ماه فبریه در آمریکا به حساب می آیند. لیست پرفروش ترین بازی های ماه فبریه در آمریکا به شرح زیر است:

Call of Duty: Modern Warfare 3
Final Fantasy XIII-2
UFC Undisputed 3
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Just Dance 3
SoulCalibur V
Mario Kart 7
The Elder Scrolls V: Skyrim
Twisted Metal
Battlefield 3

 

 


پنج شنبه 18 اسفند 1385برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده :

    وقایع نسخه‌ی دوم بلافاصله پس از نسخه‌ی اول آغاز می‌شود. لوسی، دزموند را به ملاقات دو Assassin دیگر به نام‌های Shaun Hastings که یک تاریخ شناس است و Rebecca Crane که یک متخصص کامپیوتر است می‌برد. آنها اینبار، دزموند را وادار نکردند بلکه از او دوستانه برای همکاری با آنها و استفاده از ورژن 2.0 دستگاه Animus دعوت کرده تا به خاطرات Assassin دیگری به نام Ezio Auditore DaFirenze که یکی از نوادگان الطایر است، رجوع کند. اتزیو در قرن پانزدهم و در دوره‌ی رنسانس ایتالیا می‌زیسته است. اتزیو بعد از اعدام برادر و پدرش پی می‌برد که هر دوی آنها Assassin بوده‌اند و وسایل آنها را پیدا می‌کند. سپس اتزیو با پوشیدن لباس‌های پدرش تصمیم به انتقام می‌گیرد، اتزیو به ویلای خانوادگی عموی خود رفته و از عموی خود فوت و فن و راهکارهای Assassin‌ها را یاد می‌گیرد. او به کمک Leonardo Da Vinci و اختراعاتش به جنگ علیه Rodrigo Borgia که پاپ و ابر قدرت ایتالیا در آن زمان بوده و Piece of Eden را نیز در اختیار داشته است، می‌رود و سرانجام نیز اتزیو موفق به بدست آوردن Piece of Eden می‌شود اما Rodrigo جان سالم به در می‌برد. در پایان بازی Templar‌های کنونی (همانانی که اجدادشان با اجداد دزموند می‌جنگیدند) به دزموند و یارانش حمله می‌کنند و باز هم دزموند و لوسی و دوستان دیگر آنها موفق به فرار می‌شوند.

[تصویر: assassins-creed-brotherhood-preview-3-580x362.jpg]

می‌رسیم به داستان نسخه‌ی Brotherhood. بازی همچنان در سال 2012 دنبال می‌شود و بلافاصله از پایان نسخه‌ی دوم آغاز می‌شود. دزموند و دوستانش پس از فرار از دست Templar‌ها به ویلای آودیتوره، همانی که اتزیو رسم و رسوم Assassin‌ها را در آنجا دریافت، می‌روند. جایی که هم اکنون به مکانی خلوت تبدیل شده است. پس از مستقر شدن در ویلا و وصل کردن دستگاه‌ها، دزموند باز هم به خاطرات اتزیو می‌رود. داستان بازی به روایت خاطرات اتزیو، درست بعد از آخرین باری که اتزیو دیده شد دنبال می‌شود. اتزیو پس از لت و پار (!) کردن رودریگو بورجیا همراه عمویش به ویلا باز می‌گردد و فکر می‌کند همه چیز تمام شده است. اما این تازه شروع داستان است. اتزیو تنها یک روز را بدون درگیری و در صلح می‌گذراند. در روز بعد، چزاره بورجیا (پسر رودریگو بورجیا) توسط یک ارتش بزرگ به ویلا حمله کرده و عموی اتزیو را جلوی چشمانش به قتل می‌رساند. اتزیو بازهم با خود عهد بسته که پدر و پسر را بکشد و انتقام کل خانواده‌اش را برای آخرین بار بگیرد.

همانطور که اشاره شد، گیم پلی بسیار طبیعی و دلنشین این سری مهم‌ترین نکته‌ای است که این بازی را از هم سبکان خود جدا می‌کند. با توجه به اینکه نسخه‌های قبل در شهرهای مختلفی بود محیط بزرگی را شاهد بودیم. اما با آوردن این که این نسخه فقط در رُم رخ خواهد داد، ذهن همه به سمت محیطی کوچکتر و محدودتر خواهد رفت، اما باید گفت که محیط رم، فوق‌العاده عظیم است!

قابلیتهای Counter Attack ،Dodge و ... بسیار طبیعی و نرم کار شده‌اند و بازیباز را تشنه به کشتن گاردهای گشت امنیتی می‌کنند. تنوع نوع ضربات و Execution‌ها نیز بسیار بیشتر شده است. هر نوع سلاحی حدوداً 7-8 Execution مخصوص به خود را داراست، البته حالت Kill Streak که در نسخه‌ی جدید به این سری اضافه شده است کمی به آسان‌تر شدن بازی کمک می‌کند، این قابلیت به بازیباز اجازه می‌دهد تا پس از Execute کردن یک دشمن، با زدن یک کلید دشمنان دیگر را پشت سر هم قلع و قمع کند.

خرید سلاح نیز فقط به اسلحه‌های اصلی و سنگین ختم نمی‌شود، بلکه خرید مهمات، تعمیر زره و نقاط مختلف زره، خرید Secondary Weapons از قبیل Throwing Knifes‌های جدید و کشنده‌تر، خرید Crossbow و ... نیز از کارهایی هستند که می‌توانید در Black Smith انجام دهید. اما باز هم خرید در بازی فقط به Black Smith ختم نمی‌شود، بلکه مغازه‌های دیگری نیز مانند لباس فروشی، مغازه‌ی نقاش و نقشه فروشی، بانک و ... نیز وجود دارد. بخش Business نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی پیچیده‌تر شده است. در ابتدای ورود بازیباز به رم، تمام نقاط این شهر توسط نیروهای بورجیا تصرف شده است و تمام املاک تحت نظر سربازان بورجیا هستند. بازیباز باید با سوزاندن برج‌های موجود در هر منطقه، آن قسمت را از زیر نفوذ بورجیا خارج کرده تا بتواند ساختمان‌ها و مغازهای تخریب شده‌ی آن منطقه را بخرد. با خرید اولین مغازه، درآمد آن برای حساب شما در بانک واریز خواهد شد که این شیوه یکی از کارآمدترین شیوه‌ها برای پول درآوردن است. البته همچنان دست بازیباز برای انجام کارهای کثیف مانند دزدی جیب زنی (PickPocket) نیز باز است. یکی از نوآوری‌های بخش گیم پلی در این نسخه، به عضویت در آوردن شورشیان به عنوان یک Assassin است.

[تصویر: Assassins-Creed-Brotherhood.gif]

و اما ویژگی اصلی Brotherhood. اگر در نقشه بگردید، می‌توان مکانهای مختلفی را یافت که مردم شورشی در حال جنگ با سربازان هستند، با نجات دادن آنها می‌توان آنها را به عضویت فرقه‌ی برادری در آورد. پس از به عضویت درآوردن Assassinها، بسته به تعداد Assassin‌های موجود، نواری چند قسمتی که هر نوار شامل دو Assassin است، زیر جان اتزیو ظاهر می‌شود که با فشار دادن کلید LB، هربار دو Assassin به سرعت خود را به محل رسانده و به نزدیک‌ترین دشمن حمله می‌کنند. هر چقدر بیشتر از این نیروها کار بکشید تجربه‌شان بیشتر شده و XP ***ب می‌کنند. از دیگر راه‌های ***ب تجربه برای افرادتان و در واقع اصلی‌ترین راه برای اینکار، توانایی فرستادن آنها به ماموریت‌های مختلف در نقاط مختلف کشور و اروپاست. هر ماموریت میزان سختی خاصی دارد و هرچقدر که نیروی بیشتری برای انجام این ماموریت‌ها بفرستید، درصد موفقیت در ماموریت افرایش می‌یابد و البته میزان XP آن ماموریت هم بین آنها به شکل مساوی تقسیم می‌شود. با افزایش تجربه و قدرت نیروها، می‌توانید آنها را آپگرید کنید و لباس، زره و اسلحه‌های جدید برای آنها خریداری کنید.

این نسخه، اولین نسخه از این سری است که دارای بخش پرطرفدار Multyplayer می‌باشد. مولتی پلیر این نسخه برای اولین بار در E3 2010 نمایش داده شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این قسمت، بازیبازان بر خلاف بخش تک نفره، به جای Templar‌ها ایفای نقش خواهند کرد. بازیبازان از Animi (جمع دستگاه Animus) برای دسترسی به Memory‌های نسخه‌ی اول تا سوم استفاده خواهند کرد. چهار مد برای این بخش در نظر گرفته شده است همچنین نقشه‌های متنوعی نیز در این بخش وجود دارند، که شامل محیط‌های نسخه‌ی اول و دوم نیز می‌شود، مانند Florence و همچنین مپ‌های مخصوص نسخه‌ی جدید مانند Rome ،Castel Gandolfo ،Siena و به علاوه نقشه‌ی جدیداً معرفی شده‌ی Mont Saint Michael. 

[تصویر: Assassins-Creed-Brotherhood-Photos-guild.jpg]

گیم پلی بخش مولتی پلیر از اصالت بازی خارج نشده و همانند بخش‌های تک نفره‌ی این سری، بازیبازان باید با استفاده از مخفی کاری و استفاده از سلاح‌های مختص این کار خود را به پیش ببرند. بازیبازان باید در حالی که خود شکار هستند، سایر بازیبازان را شکار کنند. سیستم امتیاز دهی بازی هم بر اساس کشتن هدف بدون جلب توجه و فرار از منطقه است. همچنین نباید دیده شوند زیرا از کاور خود در آمدن باعث دیده شدن بازیباز توسط دیگران شده و این کار را برای کشتن وی توسط دیگران آسان‌تر می‌کند. مد مولتی پلیر شامل سیستم تراز (Leveling System) می‌باشد، که سبب می‌شود بازیباز با پیروزی در ماموریتها، جوایزی بدست آورند لوِل خود را افزایش بخشند. با بالا رفتن لول و Experience Point‌های بازیباز، وی می‌تواند قابلیت‌ها، Perk و Streak‌ها را بدست آورد. قابلیت‌ها یک مهارت فعال هستند، یعنی فقط در مدت زمان محدودی می‌توان از آنها استفاده کرد، Perk‌ها مهارت‌های کنش پذیر هستند یعنی قبل از شروع بازی می‌توان خود را با آنها مجهز کرد و تمام طول بازی فعال هستند. Streak‌ها نیز حالتی مانند انعام دارند که با تعداد تماس بازیباز با دیگر بازیبازها در بازی و کشتن آنها و همینطور موفق نبودن بازیباز در بازی بستگی دارند. و اما می‌رسیم به مدهای موجود در بخش مولتی پلیر:

Wanted: این مد، که قابلیت ساپورت همزمان هشت بازیباز را دارد، در یک نقشه با سایز معمولی انجام می‌گیرد و وظیفه کلی بازیبازان پیدا کردن و سپس کشتن یکدیگر است. اما قوانین این بخش مانند یک Death Match نیست، بلکه قوانین بر اساس قانون موش و گربه است! یعنی به هر بازیباز هدفی برای کشتن داده می‌شود و او باید به دنبال هدف برود و کار او را یکسره کند، بدون اینکه دیده شود یا هدفش او را بکشد. اگر جستجوگر از محل اختفای خود بیرون بیاید و دیده شود، پیغام اخطاری برای شکار وی فرستاده شده و از این موقع موش و گربه بازی آغاز می‌شود. برنده‌ی این بخش کسیست که بالاترین امتیاز را گرفته است. امتیاز بازیباز با کشته شدن یا کشتن مردم کاهش پیدا می‌کند. یک بازیباز نمی‌تواند بازیبازی را بکشد که نه شکارچی و نه شکار اوست، اما آنها می‌توانند شکارچی خود را گیج کنند.

Advanced Wanted: این مد که نوع دیگر مد Wanted است، تنها تفاوتی که با مد قبلی دارد این است که رادار بازی مکان اهداف بازیبازان را مشخص نمی‌کند.

[تصویر: Assassins-Creed-Brotherhood-Free-DLC-Multiplayer.jpg]

Alliance: در این مد، سه تیم وجود دارند که هر کدام دو عضو دارند. هر تیم یک کارکتر را نمایان می‌کند. هدف این مد گرفتن امتیاز بیشتر نسبت به سایر تیم‌هاست، اما هر تیم توسط دیگری تعقیب شده و فقط می‌توانند افراد یک تیم مشخص شده را بکشند. این مد بازیبازان را به همکاری تیمی تشویق کرده، به این صورت که هم تیمی‌ها می‌توانند به همدیگر کمک کنند و می‌توانند هدف خود را همزمان با هم از بین ببرند.

Manhunt: در این مد دو تیم چهار نفره وجود دارند، یک تیم شکارچی هستند و تیم دیگر شکار. هر تیم یک بازیباز مخصوص دارد و بازی به صورت دوری انجام می‌شود یعنی یک بار یک تیم شکارچیست، یک بار هم شکار. شکارچی‌ها از کشتن اهداف خود امتیاز کسب می‌کنند و این در حالی است که شکارها از فرارهای خود امتیاز می‌گیرند. در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را دارد برنده خواهد شد.

بازیبازان می‌توانند کارکترهایشان را خودشان انتخاب کنند که این کارکترها شامل: -----، آرایشگر، کشیش، بانکدار، ولگرد (شکارچی)، جلاد، دکتر، آهنگر، سرباز، قاچاقچی، مهندس، راهزن، دزد و در نهایت مزدور، می‌شوند. همچنین دو کارکتر مخصوص نیز برای کسانی که نسخه‌های پیش فروش شده‌ی بازی را خریده‌اند وجود دارد که The Harlequin و Officer نام دارند. هر کارکتر نیز دارای حرکات و نوع کشتن و سلاح مخصوص به خود است. همچنین کارکترها می‌توانند با Level Up شدن، ارتقاء یابند و از این رو می‌توان وسایل بهتری برای آنان خریداری کرد.

می‌رسیم به گرافیک این نسخه. شبیه سازی رم به صورتی عالی انجام گرفته است. ساختمان‌های هنری و تاریخی رم به خوبی شبیه سازی شده‌اند. طراحی چهره‌ها و شخصیت‌ها نیز تا حدودی پیشرفت داشته اما بیشتر این پیشرفت‌ها در لباس‌های آنان مشاهده می‌شود. یکی از پیشرفت‌های عمده‌ی گرافیک بازی، کاهش میزان تکراری شدن مردم است. از آنجا که بازی در سبک Open World انجام می‌شود و بازیباز آزادانه در شهر گشت و گذار می‌کند، سعی برای یکنواخت نبودن مردم بسیار سخت است، اما این بازی توانسته این یکنواختی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. شبیه سازی سلاح‌ها هم به خوبی انجام گرفته و هنگامی که دو شمشیر به هم برخورد می‌کنند جرقه‌ی حاصل از ضربه به خوبی نمایش داده می‌شود. می‌رسیم به نکات منفی. عمده ترین مشکل گرافیکی بازی، تاخیر در پردازش و نمایش بافت‌ها است؛ بافت‌ها در بازی بسیار دیر پردازش شده و واقعاً بازیباز را برخی اوقات زده می‌کنند. همچنین اگرچه میزان باگ‌های موجود در این نسخه کمتر شده اما هنوز هم باگ‌های گرافیکی بزرگی در بازی مشاهده می‌شود، مانند فرو رفتن سربازان در زمین و ... 

موسیقی‌های این بازی نیز توسط Jasper Kyd ساخته شده است که بسیاری از آنها با آن دوران دیکتاتوری و حاکمیت مطلق، توازن داشته و بازیباز را غرق خود می‌کند. هماهنگی صداها با حرکات لب نیز بسیار بهتر و طبیعی‌تر شده است. صداگذاری ضربات شمشیرها و برخورد دو شمشیر نیز طبیعی بوده و دیگر اسلحه‌ها مانند سلاح‌های گرم و توپ‌ها نیز در امر صدا شبیه سازی بسیار خوبی داشته‌اند. بازی دارای دیالوگ‌های متعدد و فوق‌العاده ایست که عالی نوشته شده و به زیبایی هرچه تمام‌تر توسط دوبلورهای توانمند بازی بیان می‌شوند. در بازی از لهجه‌های اسپانیولی، فرانسوی و ایتالیایی استفاده شده که همگی با دوبلورهای ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی صورت گرفته و لهجه جالبی دارند.

Ubisoft Montreal با اینکه کمتر از 1.5 سال برای ساخت بازی وقت صرف کرد، اما توانست مثل گذشته، عنوان موفق دیگری را از سری Assassin’s Creed روانه‌ی بازار کند و به جز تعدادی مشکلات ریز که به آن‌ها اشاره کردیم، ضعف قابل توجهی نداشت و یک دنبال شایسته، جذاب همراه با نوآوری‌های متعدد به حساب می امد



پنج شنبه 18 اسفند 1385برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده :

 


مقدمه

يکي از بدترين چيزهايي که ممکن است در ذهن يک فرد به وجود بيايد اين است که در مورد اثري که هنوز موفق به تجربه ي کامل آن نشده يک پيش زمينه ي منفي به وجود بيايد.

به طور مثال اگر يک هفته قبل از بنده پرسيده مي شد که نظرت در مورد بازي Battlefield 3 چيست به طور قطع و يقين با توجه به پيش زمينه فکري که در ذهن بنده ايجاد شده بود پاسخ مي دادم که به هيچ وجه سراغ اين بازي نرويد.

اما چرا چنين پيش زمينه اي از بازي در ذهن بنده ايجاد شده بود:
اول از همه بايد به نسخه قبلي بازي اشاره کنم که هيچ چيزي جز فيزيک عاليش براي عرضه نداشت.
باز هم نسخه قبلي که چنان پايان بدي داشت که باعث شد به کل از اين سري قطع اميد کنم.
نسخه ي بتاي بازي که پر باگ هاي وحشتناک بود.
بعد از اين متوجه شدم نسخه ي pc بازي قابليت هاي بيشتري نسبت به کنسول ها دارد.
همچنين تعداد فريم نسخه هاي کنسولي نصف pc است و متوجه شدم که رزلوشن بالاتري هم نسبت به کنسول ها دارد.
..............................

اما وقتي فهميدم در اين نسخه کشور ايران نقش مهمي در داستان بازي دارد تصميم گرفتم که حتما اين نسخه را تجربه کنم و نقدي که در ادامه اين مطلب مي خوانيد بررسي کوتاهيست از آنچه من در اين بازي تجربه کردم.

داستان بازي

يک سرباز امريکايي به نام بلک برن وقتي که به هوش مي آيد خود را به يک صندلي بسته شده مي يابد و متوجه مي شود توسط افرادي از پنتاگون دستگير شده است.

اين افراد با بازجويي از بلک برن مي خواهند متوجه بشوند تروريست هاي روسي در کي و کجاي امريکا قصد دارند سومين بمب هسته اي خود را منفجر بکنند.

آنها مي دانند که اطلاعات مربوط به مکان و زمان اين انفجار در گوشه اي از خاطرات بلک برن است و سعي دارند با واکاوي خاطرات بلک برن به اين اطلاعات پي ببرند.

داستان بازي بسيار جالب است و پر است از غافلگيري و اتفاقات غير منتظره

و اين داستان زماني جالب تر مي شود که همراه با يک روايت موازي از افرادي که توسط پنتاگون مامور به پيدا کردن اين بمب ها هستند همراه مي شود.

شايد تنها ايرادي که مي توان به اين داستان گرفت، پايان آن باشد که بي شباهت به يک فيلم هاليوودي نيست و يکي از عواملي که بشدت در اين بازي خودنمايي مي کند اين است که شخصيت پردازي درست و بسيار واقع گرايانه سربازان است. 

در يکي از لحظات اين بازي که در روستاي اراج(همان جايي که دوغش معروف است) اتفاق مي افتد بلک برن در حالي که سوار بر جيپ جنگي در کنار هم رزمان خودش است و به صورت سرباز رو به رويش که خواب است نگاه مي کند. ناگهان جيپ تکاني مي خورد و سرباز با وحشت از خواب مي پرد و ابتدا به ساعت و سپس به بلک برن خيره مي شود و مي گويد: 34 دقيفه خواب بودم .چه خواب زيبايي مي ديدم داشتم تو خواب ميلک شيک وانيلي مي خوردم مي دانيد تعبيرش چيه.

از اين لحظات در بازي کم نيست و ارزش بالاي داستان بازي به علت وجود همين لحظات جالب است که از بسياري از عناوين رقيب آنرا متمايز مي کند.
گيم پلي

گيم پلي بازي خيلي از بازي هاي هم سبکش گسترده تر است و تنوع بشدت بالايي دارد و همين تنوع باعث مي شود که تا پايان بازي به هيچ وجه احساس تکراري بودن به شما دست ندهد.

مکانيزم هاي بسيار زيادي در بازي وجود دارد و خوشبختانه مثل سري call of duty نيست که اوج تنوع و نوآوري اش بمباران هوايي باشد.

شما در اين بازي سوار تانک مي شويد، پشت رگبار مي نشينيد و هدايت بمب افکن جت هاي نظامي را بر عهده مي گيريد و ضمن اين که در نبرد هاي خياباني شرکت مي کنيد، در جنگ هاي خانه به خانه هم حضور خواهيد داشت. اگر اينها برايتان کافي نيست بايد بدانيد که مراحل تک تيراندازي در شب هم انتظارتان را مي کشد همچنين مراحل تعقيب و گريز در پاريس هم يکي از زيباترين مراحل بازي است.

ولي اين تنوع باعث بروز نکات منفي هم در گيم پلي بازي شده به طور مثال هدايت تانک بسيار مشکل طراحي شده و عملي را که در واقعيت شش نفر همزمان ان را انجام مي دهند شما بايد با چهار انگشت خود انجام بدهيد.

سازندگان بازي سعي کرده اند به صحنه هاي از پيش تعيين شده ي بازي با افزودن QTE عمق بدهند که نتيجه کار به هيچ وجه رضايت بخش نيست. اين عدم رضايت بخصوص براي افرادي که عنوان HEAVY RAIN را که سلطان QTE در بازي ها است را انجام داده اند بسيار بيشتر از بقيه ي افراد است.

همچنين مبارزات HAND TO HAND هم در بازي وجود دارد که با وجود جالب بودن باز هم به عنوان KILLZONE 3 با آن انيميشن ها جذابش نمي رسد.

اما چيزي که اين عنوان را از ديگر عناوين هم سبک متمايز مي کند درجه ي سختي بالاي آن است که تجربه ي آن را بسيار جذاب تر مي کند.

ولي بزرگترين مشکل اين بخش از بازي هوش مصنوعي نا متوازن دشمنانتان است که گاهي در فواصل نزديک به هيچ وجه شما را نمي بينند و مشغول تيراندازي به يارانتان مي شوند.

گرافيک

قبل از هر چيز به شما بايد بگويم اين حرف هايي که اگه مي خوايد مثلا اين بازي رو در حداکثر جزئيات بازي کنيد حتماً بايد آن را در يکhigh end pc تجربه کنيد بيشتر يه تبليغ است براي شرکت هاي توليد کننده کارت هاي گرافيکي است و واقعاً(با توجه به تجربه شخصي) تفاوت آنچناني ميان نسخه هاي کنسول و PC وجود ندارد.

در ابتدا بايد به انيميشن هاي بسيار زيباي بازي اشاره کنم که واقعا چشم ها را خيره مي کند.

محيط هاي بازي بسيار زيبا و پر جزئيات طراحي شده اند.

lip sync ها کامل درست و بي نقص است.

تکسچرهاي بازي در برخي مناطق بي کيفيت است ولي در مجموع بسيار عالي است.

نور پردازي بازي در شب فوق العاده است.

همه چيز بسيار عالي است ولي..............

فقط يک مشکل بسيار بزرگ وجود دارد و ان هم تعداد بسيار زياد باگ است)البته به قول مديرشرکت Bethesda Softworks باگ نمک بازي است(.

تخريب پذيري بازي هم بسيار عالي است.

صدا گذاري

بسيار خوب است و هيچ مشکلي ندارد ولي نمي دونم چرا سازنده هاي بازي انقدر کلمات رکيک در دهن ايراني ها گذاشته اند.
نتيجه گيري

اين بازي عالي است ولي اگر سرور هاي بخش آنلاين بازي را ببينيد فکر نکنم به هيچ وجه بخش داستاني بازي را ادامه بدهيد زيرا اين سرور ها بسيار عالي هستند.
داستان: 9
گيم پلي: 9
گرافيک: 8.5
صدا گذاري: 9
امتياز کل: 8.75
   اینم عکس ها

       

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ