سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : alonboy

http://qudsonline.ir/NewsQods/Images/News/Editor/%DA%A9%D9%81%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%20%D9%85%D8%B3%DB%8C.png



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : alonboy

 

با استفاده از پنج ماده غذایی می توان بر امید به زندگی طولانی تر به شکلی چشمگیر افزود.

شکلات سیاه یکی از این مواد غذایی است که دارای آنتی اکسیدان و فلاونید بالا بوده و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

چای سبز نیز نقش مهمی در بهبود سلامت قلب و عروق دارد، فشار خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از سوی دیگر کلسترول بد را کاهش می دهد.

چای سبز همچنین حاوی فلاونید است و خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد. در واقع نتیجه یک تحقیق در ژاپن نشان داد نوشیدن ۴ یا ۵ فنجان چای سبز در روز خطر مرگ را تا ۱۶ درصد کاهش می دهد.

روغن زیتون حاوی چربیهای غیر اشباع تک زنجیره ای است و می تواند یکی از پایه های اصلی تضمین سلامت باشد. مصرف منظم این روغن خطر سکته و بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

روغن زیتون همچنین حاوی ریز مغذی فنول است که دارای خواص ضد التهابی و نیز آنتی اکسیدانی می باشد. مصرف منظم این روغن بر اساس تحقیقات انجام شده ۲۰ درصد بر عمر انسان می افزاید.

ماهیهای روغنی نیز بیشترین رقم امید به زندگی در جهان را برای ژاپنیها به ارمغان آورده اند. ماهیهای روغنی منبع غنی ویتامینهای A و D هستند و در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند، همچنین حاوی امگا ۳ می باشند که این ماده نیز در کاهش خطر بیماریهای قلبی، مغزی و سکته نقش دارد.

میوه های رنگی و سبزی نیز حاوی مواد مغذی منحصر به فرد می باشند و در پیش گیری از ابتلا به سرطان نقش دارند.



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : alonboy

ali daei dar bimarestan (13)

بقیه ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : alonboy

tanz varzeshi (9)

بقیه ادامه مطلب

.

.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : alonboy

 

http://www.latesttechblog.com/wp-content/uploads/2012/01/xbox-720-and-ps4-2.jpg

با نزدیک شدن به پایان عمر کنسول های نسل حاضر، شایعات در رابطه با کنسول های نسل بعد هر روز بیشتر از گذشته می شود. بعد از شایعاتی که اخیرا در رابطه با کنسول بعدی مایکروسافت منتشر شد، اکنون نوبت به Sony و کنسول نسل بعد این شرکت، PlayStation 4، رسیده است.
 
عصر امروز خبری در سایت Kotaku منتشر شد که طی آن جزئیات و ویژگی هایی برای کنسول نسل بعد سونی پیش بینی شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
 
اسم رمز Orbis. طبق خبر اعلام شده، پیش بینی شده کنسول نسل بعد Sony اسم رمز Orbis را دارا باشد .Orbis در حقیقت به معنای ساختاری چرخ گونه یا دایره است که با مشابه سازی آن با اسم رمز کنسول Vita، معنای "چرخه ی زندگی"(Circle of Life) برای آن تصور شده است.  به علاوه، گفته شده Sony برنامه ریزی های خود را برای عرضه کنسول نسل بعد خود در تعطیلات سال 2013 انجام داده است.
 
در بحث پشتیبانی از برنامه های کنسول های قبلی، کنسول نسل بعد Sony از عناوین PlayStation 3 پشتیبانی نخواهد کرد و باالطبع با آن ها سازگاری نخواهد داشت.
 
در بحث سخت افزاری به این مورد اشاره شده که کنسول بعدی PS، از AMD x64 در قالب پردازنده مرکزی و از یکی از GPU های AMD Southern Islands برای پردازش گرافیکی تصاویر بهره خواهد برد. گفتنی است این GPU ها توانایی پردازی تصاویر با رزولوشن هایی فراتر از 2160 ×  4096 را دارا می باشند. ضمن اینکه گفته شده این مجموعه سخت افزاری این امکان را به ما داده که بازی ها را در حالت سه بعدی و با کیفیت 1080P انجام دهیم. این در حالیست که قابلیت 3D در PS3 حداکثر با کیفیت 720P در دسترس می باشد.
 
دستگاه، سیستمی را تحت عنوان anti-used games measure داراست که تصور می شود توانایی انجام بازی را به دو صورت در اختیار کاربر قرار دهد : یکی خرید بازی ها که به صورت دیسک Blu-ray عرضه می شوند و دیگری دانلود این عناوین از PlayStation Network . در حالت اول، گفته شده بعد از خرید بازی، حتما نیاز است که به PSN متصل شوید تا بازی بر روی account شما اصطلاحا "قفل" شود. بعد از این مرحله می توانید به انجام بازی پرداخته و یا آن را در account خود ذخیره کنید. البته طبق ادعای سایت مذکور، چنانچه دیسک بازی قبلا نیز در دستگاهی دیگر استفاده شده باشد، بازی برای مدتی محدود و به صورت Trial اجرا خواهد شد و برای نامحدود کردن آن، ضمن اتصال به PSN، باید مبلغی را نیز بپردازید.
 
 
باید منتظر ماند و دید، واکنش Sony نسبت به شایعه اعلام شده چگونه خواهد بود.



چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : alonboy

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

 

 

جوک تصویری جدید



درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 311
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 1306
بازدید کل : 536369
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ