سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام DayNight Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

DayNight SCR اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Day Night Screensaver



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : alonboy

 

کدام ستاره پیروز می‌شود؟
جدال نفس‌گیر رونالدو و مسی برای کفش طلای اروپا

مهاجمان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا رقابت سخت و نفس‌گیری را برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا و کفش طلای اروپا دارند.

  هفته سی‌و‌ششم لالیگا در شرایطی با پیروزی رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید که جدال برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا به اوج هیجان خود رسیده است.

پس از مشخص‌شدن قهرمانی رئال (بارسا برای فتح لالیگا نیاز به معجزه دارد) نگاه اکثر هواداران فوتبال به ساق‌‌ پای کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسا است.

کریس که با گلزنی در ال‌کلاسیکوی هفته گذشته موفق شده بود یک گام به سوی رسیدن به کفش طلا نزدیک شود با گلی که روز گذشته مقابل سویا به ثمر رساند بیش از پیش به کسب این عنوان امیدوار شد؛ اما 2 گل لیونل مسی در بازی بامداد امروز مقابل والکانو تعداد گل‌های این مهاجم آرژانتینی را به عدد 43 رساند تا تعداد گل‌های مهاجم بارسا با رونالدو مساوی شود و جدال آن‌ها برای کسب عنوان ال‌پی چی چی به روزهای آخر لالیگا کشیده شود.

رونالدو در این فصل از 43 گل‌زده خود، 11 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و در 12 دیدار زننده گل اول رئال مادرید بوده است.

در مقابل لیونل مسی تنها 6 گل را از روی نقطه پنالتی زده است و در 9 دیدار زننده گل اول بارسلونا بوده است.

با توجه به امتیاز لیگ اسپانیا و فاصله زیاد مهاجمان دو تیم رئال و بارسا از سایر مهاجمان اروپایی، به نظر می‌رسد بازیکنی که عنوان ال پی‌چی چی در لالیگا را بدست آورد، کفش طلایی اروپا را نیز کسب خواهد کرد.

 

 



Ultimate Rally Championship – تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : alonboy

    امروز تصویری روی اینترنت قرار گرفت که نشان از آن دارد نسخه‌ی بعدی Call Of Duty با عنوان Black Ops 2 در 13 نوامبر منتشر خواهد شد. در حال حاظر Activision خبری مبنی بر معرفی این عنوان منتشر نکرده، اما در تصویر تعدادی کارت که برای رویداد اول مــی این شرکت تدارک دیده شده صحت این موضوع را به طور کامل نمایان ساخته است. این کارت‌ها برای خرده فروش‌ها ارسال شده و روی آن‌ها ذکر شده ممکن است تاریخ انتشار بازی تغییر کند.
چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی جدیدی از عنوان Black Ops شنیده می‌شود و با توجه به پیشینه‌ی Activision، تایید شدن این موضوع دور از ذهن نبود.



پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۲ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2012 2nd demo cover پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.2



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : alonboy

پانا:«زحزیح الشمری» کارمند سابقه دار شرکت برق عربستان سعودی ده سال پیش بی دلیل از این شرکت اخراج شد.

او پس از اخراج با حضور در دادگاه از مدیران خود شکایت کرد. این تصویر نشان می دهد که او چه مقدار مدارک و اسناد برای رو کردن در دادگاه علیه مدیران شرکتی که در آن کار می کرد، با خود حمل کرده و به دادگاه برده است.

 

این عکس که در روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی منتشر شد، یکی از بهترین و تأثیرگذار ترین عکس های این کشور به شمار می رود.

«زحزیح الشمری» در نهایت توانست پس از ده سال دادگاه را به نفع خود پایان دهد.



درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 1318
بازدید کل : 536381
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ